آ

  • آرایش مکانی تأثیر آرایش مکانی تمرین (انفرادی، زوجی و گروهی) بر اکتساب و یادداری مهارت‌ طناب‌زنی‌ کودکان دبستانی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 153-166]

  • آزمون ادراکی ـ حرکتی پوردو تعیین روایی و پایایی آگاهی بدنی آزمون ادراکی حرکتی پوردو [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 87-100]

  • آگاهی بدنی تعیین روایی و پایایی آگاهی بدنی آزمون ادراکی حرکتی پوردو [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 87-100]

ا

  • اختلال یادگیری تأثیر یک دوره برنامه تمرینی با تأکید بر تأثیر مهارت‏های حرکتی ظریف بر کنش‌های اجرایی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 37-56]

  • اختلال طیف اوتیسم بررسی تأثیر دو روش الگودهی ویدئویی و زنده بر فراگیری، یادداری و انتقال مهارت پرتاب‌کردن در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 35-48]

  • اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی اثر یوگا بر اضطراب والدین و کودکان دارای نقص توجه/ بیش‌‌فعالی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 139-152]

  • اختلال هماهنگی رشدی یادگیری کنترل حرکتی پیش‌بینانه در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 85-108]

  • اختلال هماهنگی رشدی تأثیر هشت هفته تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر تبحر حرکتی، اضطراب و افسردگی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 57-70]

  • ادراک بینایی تأثیر قابلیت محیط (فراهم‏سازها) روی ادراک بینایی و تعادل کودکان دچار اختلالات ذهنی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 165-182]

  • استحکام ذهنی تعامل فرد، محیط و تکلیف در یادگیری حرکتی: تأثیر فضای رقابتی و استحکام ذهنی در یادگیری مهارت‌های ساده و پیچیدۀ ورزشی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 85-104]

  • اضطراب اثر یوگا بر اضطراب والدین و کودکان دارای نقص توجه/ بیش‌‌فعالی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 139-152]

  • اضطراب تأثیر هشت هفته تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر تبحر حرکتی، اضطراب و افسردگی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 57-70]

  • افسردگی تأثیر هشت هفته تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر تبحر حرکتی، اضطراب و افسردگی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 57-70]

  • اکتساب تأثیر آرایش مکانی تمرین (انفرادی، زوجی و گروهی) بر اکتساب و یادداری مهارت‌ طناب‌زنی‌ کودکان دبستانی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 153-166]

  • اکتساب مقایسۀ آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر یادگیری مهارت سرویس والیبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 155-172]

  • الگودهی زنده بررسی تأثیر دو روش الگودهی ویدئویی و زنده بر فراگیری، یادداری و انتقال مهارت پرتاب‌کردن در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 35-48]

  • الگودهی ویدئویی بررسی تأثیر دو روش الگودهی ویدئویی و زنده بر فراگیری، یادداری و انتقال مهارت پرتاب‌کردن در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 35-48]

  • الگوی غیرماهر تأثیر سطح مهارت الگو بر سرکوب ریتم میو در شوت سه‌گام بسکتبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 141-154]

  • الگوی ماهر تأثیر سطح مهارت الگو بر سرکوب ریتم میو در شوت سه‌گام بسکتبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 141-154]

  • انتقال مقایسۀ آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر یادگیری مهارت سرویس والیبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 155-172]

  • انگیزش تأثیر روش آموزشی TGFU بر انگیزش خودمختاری و یادگیری سرویس والیبال در دانش‌آموزان نوجوان [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 183-198]

ب

  • بار شناختی اثر فعالیت هوازی با و بدون بار شناختی بر شبکۀ هشدار توجه [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 173-188]

  • بازخورد پیش‌خوراندی یادگیری کنترل حرکتی پیش‌بینانه در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 85-108]

  • بازی‌های انفرادی اثر بازی‌درمانی بر حافظۀ کوتاه‌مدت کودکان کم‌توان‌ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 73-88]

  • بازی‌های بومی ـ ‌محلی تأثیر بازی‌های بومی ـ ‌محلی بر مهارت‌های بینایی ـ حرکتی دانش‌آموزان با توجه به تجربۀ بازی‌های رایانه‌ای [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 169-182]

  • بازی‌های رایانه‌ای تأثیر بازی‌های بومی ـ ‌محلی بر مهارت‌های بینایی ـ حرکتی دانش‌آموزان با توجه به تجربۀ بازی‌های رایانه‌ای [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 169-182]

  • بازی‌های گروهی اثر بازی‌درمانی بر حافظۀ کوتاه‌مدت کودکان کم‌توان‌ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 73-88]

  • بهرۀ هوشی تأثیر فعالیت بدنی منظم بر تغییرات سطح سرمی عامل رشد عصبی مشتق از مغز، بهرۀ هوشی و تبحر حرکتی کودکان کم‌توان‌ذهنی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 109-128]

پ

  • پایایی تعیین روایی و پایایی آگاهی بدنی آزمون ادراکی حرکتی پوردو [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 87-100]

  • پایایی زمانی اعتباریابی نسخة فارسی مقیاس لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 17-36]

  • پارامترهای گام‌برداری اثر تمرین راه‌رفتن روی سنگ‌فرش مصنوعی بر برخی پارامترهای فضایی ـ زمانی گام‌برداری زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 71-86]

  • پرتاب آزاد بسکتبال تأثیر روش‎های تمرین کم‌خطا، پرخطا و مقیاس‌بندی تجهیزات بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 115-134]

  • پیلاتس مقایسۀ 12 هفته تمرینات یوگا، پیلاتس و تمرینات ترکیبی بر تعادل کارکردی زنان سالمند با خطر در‌معرض زمین‌خوردن تحت تکلیف دوگانه [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 49-64]

ت

  • تبحر حرکتی تأثیر فعالیت بدنی منظم بر تغییرات سطح سرمی عامل رشد عصبی مشتق از مغز، بهرۀ هوشی و تبحر حرکتی کودکان کم‌توان‌ذهنی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 109-128]

  • تبحر حرکتی تأثیر هشت هفته تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر تبحر حرکتی، اضطراب و افسردگی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 57-70]

  • تحلیل سلسله‌مراتبی بیزی اثر ارتفاع حلقه و سطح مهارت بر ظهور مهارت ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 65-84]

  • ترس از افتادن ارتباط بین ترس از افتادن با اضطراب، حرکت‎پذیری کارکردی و تعادل سالمندان آسایشگاهی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 135-148]

  • تصویرسازی اختصاصی انگیزشی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة تصویرسازی ورزشی (SIQ) در ورزشکاران تیم‌های ملی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 17-36]

  • تصویرسازی اختصاصی شناختی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة تصویرسازی ورزشی (SIQ) در ورزشکاران تیم‌های ملی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 17-36]

  • تصویرسازی انگیختگی عمومی انگیزشی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة تصویرسازی ورزشی (SIQ) در ورزشکاران تیم‌های ملی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 17-36]

  • تصویرسازی تبحر عمومی انگیزشی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة تصویرسازی ورزشی (SIQ) در ورزشکاران تیم‌های ملی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 17-36]

  • تصویرسازی عمومی شناختی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة تصویرسازی ورزشی (SIQ) در ورزشکاران تیم‌های ملی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 17-36]

  • تطبیق‌‏پذیری بینایی تأثیر سازگاری منشوری سیستم بینایی بر کنترل قامت و دقت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 101-114]

  • تعادل مقایسۀ 12 هفته تمرینات یوگا، پیلاتس و تمرینات ترکیبی بر تعادل کارکردی زنان سالمند با خطر در‌معرض زمین‌خوردن تحت تکلیف دوگانه [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 49-64]

  • تعادل تأثیر قابلیت محیط (فراهم‏سازها) روی ادراک بینایی و تعادل کودکان دچار اختلالات ذهنی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 165-182]

  • تعادل ایستا‌ تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان هشت تا 10 سال کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 105-118]

  • تعادل پویا تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان هشت تا 10 سال کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 105-118]

  • تکلیف ثانویۀ شناختی اثر بار شناختی تکلیف بر نوسانات قامتی بیماران مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 17-32]

  • تمرکز تأثیریک دوره تمرینات هوازی بر میزان ﻋﺎﻣﻞ ﻧﻮروﺗﺮوﻓﻴﻚ ﻣﺸﺘﻖ از ﻣﻐﺰ و میزان توجه و تمرکز زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 153-164]

  • تمرینات ادراکی ـ حرکتی تأثیر تمرینات ادراکی ـ حرکتی بر رشد اجتماعی کودکان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 37-52]

  • تمرینات تعادلی و ثبات مرکزی تأثیر هفت هفته تمرینات ثبات مرکزی و تعادلی بر عملکرد حرکتی و نارسایی‏های شناختی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 17-34]

  • تمرینات ثبات مرکزی تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان هشت تا 10 سال کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 105-118]

  • تمرینات سنتی تأثیر روش آموزشی TGFU بر انگیزش خودمختاری و یادگیری سرویس والیبال در دانش‌آموزان نوجوان [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 183-198]

  • تمرین ایروبیک تأثیر هشت هفته تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر تبحر حرکتی، اضطراب و افسردگی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 57-70]

  • تمرین ترکیبی تأثیر ترکیب تمرین مشاهده‌ای، سایه‌زنی و فیزیکی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 149-168]

  • تمرین راه‌رفتن اثر تمرین راه‌رفتن روی سنگ‌فرش مصنوعی بر برخی پارامترهای فضایی ـ زمانی گام‌برداری زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 71-86]

  • تمرین سایه‌زنی تأثیر ترکیب تمرین مشاهده‌ای، سایه‌زنی و فیزیکی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 149-168]

  • تمرین سنجیده مقایسة فرایند اکتساب خبرگی صخره‌نوردان جوان سطوح مختلف رقابتی بر‌مبنای مدل تکاملی مشارکت ورزشی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 109-134]

  • تمرین فیزیکی تأثیر ترکیب تمرین مشاهده‌ای، سایه‌زنی و فیزیکی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 149-168]

  • تمرین کم‌‏خطا تأثیر روش‎های تمرین کم‌خطا، پرخطا و مقیاس‌بندی تجهیزات بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 115-134]

  • تمرین مشاهده‌ای تأثیر ترکیب تمرین مشاهده‌ای، سایه‌زنی و فیزیکی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 149-168]

  • تمرین هوازی مقایسۀ تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب در فضای سبز و سالن بر کاهش علائم نارسایی توجه/ فزون‌کنشی ‌دختران هفت تا 11 سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 51-72]

  • تمرین واقعی تأثیر تمرین واقعیت مجازی و واقعی با و بدون محدودیت اطلاعات صوتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 89-108]

  • تمرین واقعیت مجازی تأثیر تمرین واقعیت مجازی و واقعی با و بدون محدودیت اطلاعات صوتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 89-108]

  • تنظیم زاویۀ مفصل‌ ارتباط کنترل تولید نیرو و تنظیم زاویۀ دست برتر با برخی ویژگی‌های روان‌شناختی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 53-72]

  • توانایی حرکتی کاربرد چارچوب نقطۀ چالش در بهبود توانایی حرکتی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 167-182]

  • توجه تأثیر فعالیت های حرکتی ظریف بر رشد و بهبود توجه دختران دبستانی با تاکید بر روش مونته سوری [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 33-50]

  • توجه تأثیریک دوره تمرینات هوازی بر میزان ﻋﺎﻣﻞ ﻧﻮروﺗﺮوﻓﻴﻚ ﻣﺸﺘﻖ از ﻣﻐﺰ و میزان توجه و تمرکز زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 153-164]

چ

  • چارچوب نقطۀ چالش کاربرد چارچوب نقطۀ چالش در بهبود توانایی حرکتی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 167-182]

ح

  • حافظۀ کوتاه‌مدت اثر بازی‌درمانی بر حافظۀ کوتاه‌مدت کودکان کم‌توان‌ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 73-88]

  • حالات خلقی ارتباط کنترل تولید نیرو و تنظیم زاویۀ دست برتر با برخی ویژگی‌های روان‌شناختی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 53-72]

  • حرکات ظریف تأثیر فعالیت های حرکتی ظریف بر رشد و بهبود توجه دختران دبستانی با تاکید بر روش مونته سوری [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 33-50]

  • حرکت‎پذیری کارکردی ارتباط بین ترس از افتادن با اضطراب، حرکت‎پذیری کارکردی و تعادل سالمندان آسایشگاهی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 135-148]

  • حمایت اجتماعی ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی "مقیاس لذت، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی فعالیت جسمانی در کودکان" [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 119-138]

خ

  • خبرگی مقایسة فرایند اکتساب خبرگی صخره‌نوردان جوان سطوح مختلف رقابتی بر‌مبنای مدل تکاملی مشارکت ورزشی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 109-134]

  • خودکارآمدی ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی "مقیاس لذت، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی فعالیت جسمانی در کودکان" [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 119-138]

د

  • دانش‌آموزان نوجوان تأثیر روش آموزشی TGFU بر انگیزش خودمختاری و یادگیری سرویس والیبال در دانش‌آموزان نوجوان [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 183-198]

  • دست‌کاری شیء رشد طرح‌ریزی حالت راحت پایانی در یک تکلیف دست‌کاری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 135-152]

ر

  • راهبردهای خودتنظیمی مقایسۀ آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر یادگیری مهارت سرویس والیبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 155-172]

  • رشد اجتماعی تأثیر تمرینات ادراکی ـ حرکتی بر رشد اجتماعی کودکان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 37-52]

  • رشد حرکتی رشد طرح‌ریزی حالت راحت پایانی در یک تکلیف دست‌کاری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 135-152]

  • روایی تعیین روایی و پایایی آگاهی بدنی آزمون ادراکی حرکتی پوردو [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 87-100]

  • روایی سازه ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی "مقیاس لذت، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی فعالیت جسمانی در کودکان" [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 119-138]

  • روایی سازه اعتباریابی نسخة فارسی مقیاس لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 17-36]

ز

  • زمان واکنش تأثیر بازی لیوان‌چینی بر مهارت‌های ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 73-84]

  • زنان سالمند مقایسۀ 12 هفته تمرینات یوگا، پیلاتس و تمرینات ترکیبی بر تعادل کارکردی زنان سالمند با خطر در‌معرض زمین‌خوردن تحت تکلیف دوگانه [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 49-64]

  • زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس تأثیر هفت هفته تمرینات ثبات مرکزی و تعادلی بر عملکرد حرکتی و نارسایی‏های شناختی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 17-34]

س

  • سالمند ارتباط بین ترس از افتادن با اضطراب، حرکت‎پذیری کارکردی و تعادل سالمندان آسایشگاهی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 135-148]

  • سالمند تأثیریک دوره تمرینات هوازی بر میزان ﻋﺎﻣﻞ ﻧﻮروﺗﺮوﻓﻴﻚ ﻣﺸﺘﻖ از ﻣﻐﺰ و میزان توجه و تمرکز زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 153-164]

  • سالمندان اثر تمرین راه‌رفتن روی سنگ‌فرش مصنوعی بر برخی پارامترهای فضایی ـ زمانی گام‌برداری زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 71-86]

  • سرعت راه‌رفتن کاربرد چارچوب نقطۀ چالش در بهبود توانایی حرکتی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 167-182]

  • سرکوب ریتم میو تأثیر سطح مهارت الگو بر سرکوب ریتم میو در شوت سه‌گام بسکتبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 141-154]

  • سرویس والیبال مقایسۀ آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر یادگیری مهارت سرویس والیبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 155-172]

  • سنگ‌فرش مصنوعی اثر تمرین راه‌رفتن روی سنگ‌فرش مصنوعی بر برخی پارامترهای فضایی ـ زمانی گام‌برداری زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 71-86]

ش

  • شبکه‌های توجه اثر فعالیت هوازی با و بدون بار شناختی بر شبکۀ هشدار توجه [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 173-188]

  • شبکۀ هشدار اثر فعالیت هوازی با و بدون بار شناختی بر شبکۀ هشدار توجه [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 173-188]

  • شوت سه‌گام بسکتبال تأثیر سطح مهارت الگو بر سرکوب ریتم میو در شوت سه‌گام بسکتبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 141-154]

ص

  • صخره‌نوردی مقایسة فرایند اکتساب خبرگی صخره‌نوردان جوان سطوح مختلف رقابتی بر‌مبنای مدل تکاملی مشارکت ورزشی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 109-134]

ط

  • طرح‏ریزی عمل/حرکت‌ رشد طرح‌ریزی حالت راحت پایانی در یک تکلیف دست‌کاری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 135-152]

  • طناب‌زنی‌ تأثیر آرایش مکانی تمرین (انفرادی، زوجی و گروهی) بر اکتساب و یادداری مهارت‌ طناب‌زنی‌ کودکان دبستانی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 153-166]

ع

  • عامل رشد عصبی مشتق از مغز تأثیر فعالیت بدنی منظم بر تغییرات سطح سرمی عامل رشد عصبی مشتق از مغز، بهرۀ هوشی و تبحر حرکتی کودکان کم‌توان‌ذهنی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 109-128]

  • عملکرد حرکتی تأثیر هفت هفته تمرینات ثبات مرکزی و تعادلی بر عملکرد حرکتی و نارسایی‏های شناختی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 17-34]

  • عملکرد حرکتی تأثیر روش آموزشی TGFU بر انگیزش خودمختاری و یادگیری سرویس والیبال در دانش‌آموزان نوجوان [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 183-198]

ف

  • فراهم‌سازها تأثیر قابلیت محیط (فراهم‏سازها) روی ادراک بینایی و تعادل کودکان دچار اختلالات ذهنی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 165-182]

  • فرضیۀ زمینة بینایی اثر ارتفاع حلقه و سطح مهارت بر ظهور مهارت ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 65-84]

  • فزون‌کنشی مقایسۀ تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب در فضای سبز و سالن بر کاهش علائم نارسایی توجه/ فزون‌کنشی ‌دختران هفت تا 11 سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 51-72]

  • فضای رقابتی تعامل فرد، محیط و تکلیف در یادگیری حرکتی: تأثیر فضای رقابتی و استحکام ذهنی در یادگیری مهارت‌های ساده و پیچیدۀ ورزشی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 85-104]

  • فضای سبز مقایسۀ تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب در فضای سبز و سالن بر کاهش علائم نارسایی توجه/ فزون‌کنشی ‌دختران هفت تا 11 سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 51-72]

  • فضای غیررقابتی تعامل فرد، محیط و تکلیف در یادگیری حرکتی: تأثیر فضای رقابتی و استحکام ذهنی در یادگیری مهارت‌های ساده و پیچیدۀ ورزشی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 85-104]

  • فعالیت بدنی تأثیر فعالیت بدنی منظم بر تغییرات سطح سرمی عامل رشد عصبی مشتق از مغز، بهرۀ هوشی و تبحر حرکتی کودکان کم‌توان‌ذهنی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 109-128]

  • فعالیت هوازی اثر فعالیت هوازی با و بدون بار شناختی بر شبکۀ هشدار توجه [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 173-188]

  • فورهند تنیس روی میز تأثیر تمرین واقعیت مجازی و واقعی با و بدون محدودیت اطلاعات صوتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 89-108]

ک

  • کم‌تجربه اثر ارتفاع حلقه و سطح مهارت بر ظهور مهارت ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 65-84]

  • کم‌توان ذهنی‌ تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان هشت تا 10 سال کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 105-118]

  • کم‌توان‌ذهنی اثر بازی‌درمانی بر حافظۀ کوتاه‌مدت کودکان کم‌توان‌ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 73-88]

  • کنترل تولید نیرو ارتباط کنترل تولید نیرو و تنظیم زاویۀ دست برتر با برخی ویژگی‌های روان‌شناختی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 53-72]

  • کنترل حرکتی رشد طرح‌ریزی حالت راحت پایانی در یک تکلیف دست‌کاری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 135-152]

  • کنترل حرکتی پیش‌بینانه یادگیری کنترل حرکتی پیش‌بینانه در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 85-108]

  • کنترل قامت تأثیر سازگاری منشوری سیستم بینایی بر کنترل قامت و دقت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 101-114]

  • کنش‌های اجرایی تأثیر یک دوره برنامه تمرینی با تأکید بر تأثیر مهارت‏های حرکتی ظریف بر کنش‌های اجرایی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 37-56]

  • کودکان تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان هشت تا 10 سال کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 105-118]

  • کودکان تأثیر یک دوره برنامه تمرینی با تأکید بر تأثیر مهارت‏های حرکتی ظریف بر کنش‌های اجرایی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 37-56]

  • کودکان تأثیر روش‎های تمرین کم‌خطا، پرخطا و مقیاس‌بندی تجهیزات بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 115-134]

  • کودکان اعتباریابی نسخة فارسی مقیاس لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 17-36]

  • کودکان دبستانی تأثیر فعالیت های حرکتی ظریف بر رشد و بهبود توجه دختران دبستانی با تاکید بر روش مونته سوری [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 33-50]

  • کودکان دچار اختلال ذهنی تأثیر قابلیت محیط (فراهم‏سازها) روی ادراک بینایی و تعادل کودکان دچار اختلالات ذهنی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 165-182]

  • کودکان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر تأثیر تمرینات ادراکی ـ حرکتی بر رشد اجتماعی کودکان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 37-52]

  • کودکان کم‌وزن حین تولد مقایسة رشد شناختی و حرکتی کودکان پیش‌دبستانی متولد‌شده با وزن کم تولد و وزن طبیعی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 129-140]

ل

  • لذت ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی "مقیاس لذت، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی فعالیت جسمانی در کودکان" [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 119-138]

  • لذت فعالیت بدنی اعتباریابی نسخة فارسی مقیاس لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 17-36]

  • لیوان‌چینی تأثیر بازی لیوان‌چینی بر مهارت‌های ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 73-84]

م

  • ماهر اثر ارتفاع حلقه و سطح مهارت بر ظهور مهارت ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 65-84]

  • محدودیت اطلاعات صوتی تأثیر تمرین واقعیت مجازی و واقعی با و بدون محدودیت اطلاعات صوتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 89-108]

  • مدل تکاملی مشارکت ورزشی مقایسة فرایند اکتساب خبرگی صخره‌نوردان جوان سطوح مختلف رقابتی بر‌مبنای مدل تکاملی مشارکت ورزشی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 109-134]

  • مقیاس اضطراب همیلتون ارتباط بین ترس از افتادن با اضطراب، حرکت‎پذیری کارکردی و تعادل سالمندان آسایشگاهی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 135-148]

  • مقیاس‌بندی تجهیزات تأثیر روش‎های تمرین کم‌خطا، پرخطا و مقیاس‌بندی تجهیزات بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 115-134]

  • مهارت پرتاب دارت تأثیر ترکیب تمرین مشاهده‌ای، سایه‌زنی و فیزیکی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 149-168]

  • مهارت حرکتی بررسی تأثیر دو روش الگودهی ویدئویی و زنده بر فراگیری، یادداری و انتقال مهارت پرتاب‌کردن در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 35-48]

  • مهارت شناختی مقایسة رشد شناختی و حرکتی کودکان پیش‌دبستانی متولد‌شده با وزن کم تولد و وزن طبیعی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 129-140]

  • مهارت‌های ادراکی ـ حرکتی تأثیر بازی لیوان‌چینی بر مهارت‌های ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 73-84]

  • مهارت‌های بسکتبال تعامل فرد، محیط و تکلیف در یادگیری حرکتی: تأثیر فضای رقابتی و استحکام ذهنی در یادگیری مهارت‌های ساده و پیچیدۀ ورزشی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 85-104]

  • مهارت‌های بینایی ـ حرکتی تأثیر بازی‌های بومی ـ ‌محلی بر مهارت‌های بینایی ـ حرکتی دانش‌آموزان با توجه به تجربۀ بازی‌های رایانه‌ای [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 169-182]

  • مهارت‌های حرکتی درشت مقایسة رشد شناختی و حرکتی کودکان پیش‌دبستانی متولد‌شده با وزن کم تولد و وزن طبیعی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 129-140]

  • مهارت‌های حرکتی ظریف مقایسة رشد شناختی و حرکتی کودکان پیش‌دبستانی متولد‌شده با وزن کم تولد و وزن طبیعی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 129-140]

  • مهارت‌های حرکتی ظریف تأثیر یک دوره برنامه تمرینی با تأکید بر تأثیر مهارت‏های حرکتی ظریف بر کنش‌های اجرایی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 37-56]

  • مولتیپل اسکلروزیس کاربرد چارچوب نقطۀ چالش در بهبود توانایی حرکتی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 167-182]

  • مولتیپل اسکلروزیس اثر بار شناختی تکلیف بر نوسانات قامتی بیماران مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 17-32]

  • مونته‌سوری تأثیر فعالیت های حرکتی ظریف بر رشد و بهبود توجه دختران دبستانی با تاکید بر روش مونته سوری [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 33-50]

ن

  • نارسایی توجه مقایسۀ تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب در فضای سبز و سالن بر کاهش علائم نارسایی توجه/ فزون‌کنشی ‌دختران هفت تا 11 سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 51-72]

  • نارسایی‏های شناختی تأثیر هفت هفته تمرینات ثبات مرکزی و تعادلی بر عملکرد حرکتی و نارسایی‏های شناختی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 17-34]

  • نورون‌های آینه‌ای تأثیر سطح مهارت الگو بر سرکوب ریتم میو در شوت سه‌گام بسکتبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 141-154]

  • نوسانات قامتی اثر بار شناختی تکلیف بر نوسانات قامتی بیماران مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 17-32]

و

  • ورزشکار ارتباط کنترل تولید نیرو و تنظیم زاویۀ دست برتر با برخی ویژگی‌های روان‌شناختی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 53-72]

ه

  • هدف‌‏گیری تأثیر سازگاری منشوری سیستم بینایی بر کنترل قامت و دقت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 101-114]

  • هماهنگی چشم ـ دست تأثیر بازی لیوان‌چینی بر مهارت‌های ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 73-84]

  • همسانی درونی اعتباریابی نسخة فارسی مقیاس لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 17-36]

  • همسانی دورنی ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی "مقیاس لذت، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی فعالیت جسمانی در کودکان" [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 119-138]

  • هوش هیجانی ارتباط کنترل تولید نیرو و تنظیم زاویۀ دست برتر با برخی ویژگی‌های روان‌شناختی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 53-72]

ی

  • یادداری تأثیر آرایش مکانی تمرین (انفرادی، زوجی و گروهی) بر اکتساب و یادداری مهارت‌ طناب‌زنی‌ کودکان دبستانی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 153-166]

  • یادداری مقایسۀ آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر یادگیری مهارت سرویس والیبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 155-172]

  • یادگیری تأثیر تمرین واقعیت مجازی و واقعی با و بدون محدودیت اطلاعات صوتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 89-108]

  • یوگا اثر یوگا بر اضطراب والدین و کودکان دارای نقص توجه/ بیش‌‌فعالی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 139-152]

  • یوگا مقایسۀ 12 هفته تمرینات یوگا، پیلاتس و تمرینات ترکیبی بر تعادل کارکردی زنان سالمند با خطر در‌معرض زمین‌خوردن تحت تکلیف دوگانه [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 49-64]

  • یوگالتس مقایسۀ 12 هفته تمرینات یوگا، پیلاتس و تمرینات ترکیبی بر تعادل کارکردی زنان سالمند با خطر در‌معرض زمین‌خوردن تحت تکلیف دوگانه [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 49-64]